#Neuro_AI

🔰اسکین ویژن ( SkinVision ) چیست؟

SkinVision یک برنامه خدمات پزشکی در حوزه

سلامت پوست است که برای ارتقای سلامت پوست به سطحی جدید تنظیم شده است.

این برنامه، توانایی شما برای خودآزمایی پوستتان را افزایش می دهد و به گونه ای طراحی شده تا تشخیص دقیق و به موقع سرطان پوست را همراه با مطمئن ترین توصیه های شخصی برای سلامت پوست ارائه دهد. در مرکز خدمات دهی اپلیکیشن SkinVision یک دستگاه پزشکی تنظیم ‌شده که فناوری هوش مصنوعی را با تخصص متخصصان سلامت پوست و متخصصان پوست ادغام می‌کند. SkinVision یک سرویس انتخابی است تا بتوانید فوری‌ترین نگرانی‌های خود را برطرف کنید، بیاموزید که در مرحله بعد چه اقداماتی را باید انجام دهید، مشخصات خطر پوست خود را درک کنید و هوشمندانه‌ترین روتین سلامت پوست را 

دریافت کنید.

🔰📲 اپلیکیشن SkinVision 

این برنامه  با استفاده از یک الگوریتم بسیار دقیق مبتنی بر هوش مصنوعی، این فناوری پیشرفته را با بهترین تخصص و پشتیبانی متخصصان پوست در حوزه ی خود ترکیب کرده و دارای اعتبار بالینی و تنظیم شده است که می تواند علائم شایع ترین سرطان های پوست را با حساسیت تا 95 درصد تشخیص دهد.

⁉️آیا SkinVision می تواند به من در تشخیص سرطان پوست کمک کند؟ 

بیشتر سرطان‌ها علائم کاملاً واضحی از جمله توده‌ها و برآمدگی‌ها، حساسیت، درد یا بیماری دارند. اما وقتی نوبت به علائم سرطان پوست می رسد، همیشه علائم آن قدر واضح نیستند. سرطان پوست به کندی رشد می کند و اغلب بدون علائم هشدار دهنده آشکار است که این موضوع می تواند تشخیص زودهنگام را دشوار کند اما اگر به موقع تشخیص داده شود، کاملا قابل درمان است. به همین دلیل است که تشخیص زودهنگام بسیار مهم است. این یکی از بزرگترین چالش های درماتولوژی مدرن است که خطرات قابل توجهی برای سلامتی و زندگی شما ایجاد می کند، به طوری که بیماران اغلب خیلی دیر به پزشک مراجعه می کنند. 

Skin vision

امکان خودآزمایی را در هر مکان و هر زمان و دریافت یک ارزیابی فوری همراه با اشاره به اینکه آیا باید به پزشک مراجعه کنید یا خیر و اینکه مشورت با پزشک چقدر ضروری است، ارائه می دهد. اگر با استفاده از سرویس  SkinVision نشانه ای از سرطان پوست را تشخیص دادید، به شما توصیه می کنیم که به پزشک مراجعه کنید تا در صورت نیاز به درمان سرطان پوست، تشخیص قطعی بدهد 

روش استفاده: 

از دوربین چک هوشمند SkinVision برای بررسی پوست خود و دریافت ارزیابی فوری خطر استفاده کنید. 

✅نقشه بدن خود را ایجاد کنید تا لکه های پوست خود را به طور منظم برای تغییرات در طول زمان ردیابی کنید. 

✅نوع پوست و نمایه خطر خود را شناسایی کنید تا مؤثرترین راه‌ها برای محافظت از خود در برابر خطر سرطان پوست را بیاموزید و مشاوره، ارزیابی و مراقبت شخصی دریافت کنید.

 

گرد آورنده: سوگند عباسی 

ادیت: خانم دکتر الناز امانزاده- دکتر فرزان فهیم

منبع خبر: https://www.skinvision.com/

 

🆔https://t.me/Neurosurgery_association

🆔Linkedin

🆔https://neurosurgeryinfo.ir