#Neuro_AI

#diagnosis

#symptom_checker

📱عنوان خبرنامه:بررسی اطلاعات و علائم پزشکی شما توسط هوش مصنوعی symptomate می‌تواند وضعیت سلامت یا بیماری‌های محتمل را نشان داده و راهکارهایی ارائه کند!

🔰بررسی علائم پزشکی و بالینی میتواند سرعت تشخیص را افزایش و نیاز یا عدم نیاز و فوریت مراجعه به درمانگاه را تعیین کند.

🔰هوش مصنوعی ابتدا اطلاعات کلی از قبیل سن و جنس و چاقی و فشار خون و ... و سپس اطلاعات تکمیلی بیشتر مانند وضعیت تزریق واکسن کرونا، علائم متعدد موجود (که توسط فرد تایپ و جستجو میشود مانند سردرد، سرفه، خارش و ...) و مدت زمان این علائم(مانند ۳ روز، ۱۰ روز، بیش از سه ماه و ...) را از کاربر می‌پرسد و فرد با تکمیل سوالات و گزینه‌ها، در نهایت با صفحه‌ای مواجه می شود که در آن پیشنهاد خود مراقبتی یا نیاز به مراجعه به پزشک و همچنین بیماری‌های مرتبط و راهکارهای احتمالی(برای خود مراقبتی) به کاربر نمایش داده می‌شود.‌ کاربر با پاسخ به چند سوال ساده، تحلیلی از علائم خود را از AI دریافت می‌کند. طیف وسیع و توضیحات گسترده‌ای برای علائم موجود نشان داده می‌شود.

🔰در صفحه پاسخ نهایی، مهمترین علائم نیز به کاربر اعلام می‌شود تا در زمان مراجعه به پزشک حتما به آنها اشاره نماید. در نهایت فرد می‌تواند پلن نهایی مراقبتی خود مانند خود درمانی، مراجعه حضوری یا ریموت به متخصص، اورژانس و... را انتخاب کند و فایلی از گزارش کامل تکمیل شده دریافت کند.

🔰در هر سوال، فرد می‌تواند علت مطرح شدن آن پرسش را مشاهده کند یا در صورت مشکل خطای آن را گزارش نماید.

🔰با بررسی محل زندگی این فرد، امکان تحلیل احتمال بیماری‌های فراگیر بومی (مانند مالاریا در آفریقا) نیز فراهم است.

🔰لازم به ذکر است این هوش مصنوعی رایگان بوده و اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن یا ایمیل و حتی نام کاربر را مورد سوال قرار نمی‌دهد تا حریم خصوصی افراد حفظ گردد.

🔰تا کنون حدود ۱۰ میلیون نفر برای ارزیابی وضعیت سلامت خود از symptomate استفاده کرده‌اند.

🔰این هوش مصنوعی می‌تواند برای ارزیابی های اولیه فردی و در موازات بررسی‌های ابتدایی پزشکی برای دسته بندی تشخیص‌های احتمالی مورد استفاده قرار گیرد.

🔰منبع خبر

 

 

گردآورنده:دکتر افرا درویشی

ادیت: خانم دکتر الناز امانزاده 

🆔https://t.me/Neurosurgery_association

🆔LinkedIn 

🆔 http://Neuro-surgery.info