#خبرنامه

#Neuro_AI

 

📱عنوان خبرنامه: نرم افزار پزشکی برای بررسی سلامت

 

✅این نرم افزار یک پلتفرم داده‌های پزشکی، مبتنی بر هوش مصنوعی و ویدئو است که به کمک دوربین‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ به هر فرد اجازه می‌دهد تا انواع گسترده ای از نشانگرهای بیولوژیکی را اندازه‌گیری کند.

این نرم‌افزار به صورت کامل به عنوان کیت توسعه نرم‌افزار Binah تحویل داده می‌شود و به راحتی می‌تواند در هر دستگاه یا سیستم عاملی استفاده و با آن یکپارچه سازی شود.

 

✅به‌علاوه، نشانگرهای بیولوژیکی شامل فشار خون، ضربان قلب، تنوع ضربان قلب (با پارامترها و داده‌های RRI خام)، اشباع اکسیژن، نرخ تنفس، استرس، فعالیت پاراسمپاتیک، نسبت ضربان قلب به تنفس (PRQ) و امتیاز وضعیت روانی Binah را شامل می‌شود.

 

 

✅همچنین این پلتفرم تست‌های جدید بی‌خون را برای اندازه‌گیری هموگلوبین، هموگلوبین A1C و کلسترول کل (تحت تحقیقات) را با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند یا لپ‌تاپ به جامعه جهانی معرفی می‌کند. همینطور هشت تست خون اضافی نیز به زودی ارائه می‌شوند.

 

✅طرز کار این فناوری Binah.ai به عنوان یک کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) تحویل داده می‌شود تا به سادگی بتواند در هر برنامه یا فرآیندی یکپارچه شود. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد مجموعه‌ای گسترده از نشانگرهای سلامتی را اندازه‌گیری و به اشتراک بگذارند. از طریق به اشتراک‌گذاری داده‌های پزشکی به صورت زمان‌بندی شده توسط کاربران، خدمات شما بهتر خواهد شد و بررسی میزان ریسک و جذب مشتری‌ها نیز بهبود می‌یابد.

 

منبع:

https://www.binah.ai/

 

گردآورنده: دکتر آسیه کفاشباشی

ادیت: خانم دکتر الناز امانزاده

🆔https://t.me/Neurosurgery_association